Min utmaning

För mig är skriva ett sätt att sortera i min ganska virriga hjärna. Jag vet att jag behöver skrivandet för att må bra men ändå tappar jag det i perioder. Jag har under några månader funderat mycket på hur jag ska hitta en rutin i att skriva regelbundet. Kanske kom svaret idag, fick nämligen ett mail om Blogg100 idag. En utmaning som börjar just idag, som går ut på att skriva minst ett blogginlägg varje dag i 100 dagar. Så nu är min utmaning att dela några av mina tankar med dig de närmsta 100 dagarna!

Så välkommen!

6 thoughts on “Min utmaning

  1. Hej
    Vilken kul idé! Jag följer dig gärna! Du är så duktig på att skriva! Väntar ju på boken jag fick läsa innan du slutade hos oss! Du vet väl vilken jag menar!

Kommentera

