Önskningar

Jag har en önskelåda. Det låter kanske konstigt, men det är en fin låda där jag förvarar bilder och skrivna lappar med önskningar som jag har. Det är bilder på platser jag vill besöka, på utmaningar jag vill ha, på saker jag skulle ville äga och saker jag vill göra. Ibland tittar jag igenom denna ask och upptäcker att jag förverkligat en och annan önskning. Som till exempel önskade jag mig ett nytt jobb och för ett år sedan förverkligades det. Jag har även blivit med cykel vilket var en av mina önskningar.

Så klart är det så att jag har gjort val, som har lett mig dit jag är i dag. Men jag tror att genom att fokusera mina tankar på mina önskningar, så är det större chans att det blir som jag önskar. Det blir som man tänker!

 

Kommentera

