kärlekstankar

Idag när jag varvute och cyklade så passerade jag en tjej som jag känner. Hon gick hand i hand med en ny man. Jag blir alltid lika förvånad över att så många nyseparerade verkar hitta en ny partner så snabbt och jag undrar också var hittar man varandra.

Jag längtar också efter att få finna min själsfrände och kärlek. Längtan blir ofta lite större i samband med större Helger . Jag längtar men har inte så mycket ork till letandet. Jag vet inte riktigt var jag ska leta, man kan ju inte köpa en man på ICA precis! Jaja, var sak har sin tid. Du har kanske något tips??

Förövrigt är det någon som vet hur man stänger av ”ordifyllaren/rättstavning” på samsung notes platta? Den gör mig tokig. Den fylleri ord jag inte vill ha och känner den inte igen ett ord så godkänner den inte ordet. Därav den senaste tidens fula särskrivningar och konstiga meningar . Tacksam för hjälp. Denna helg har inte varit teknikens för mig. I lördags så bestämde min dator sig för att inte starta…Suck!

2 thoughts on “kärlekstankar

  1. Har du testat någon dejtingsite ? Då kan man ju chatta länge för att få sig en uppfattning.
    Man märker förhoppningsvis om det är mödan värt att träffas.
    Har en bekant (som också har två döttrar förresten) som efter att varit själv 2-3 år provade.
    Jag vill påstå att hon fann en guldklimp ! Nu har dom varit ett par i fem år….men men man måste säkert ha en stor portion tur också !

Kommentera

