Doften av nybakat bröd!

Det finns så många dieter som utesluter det bästa – bröd! Jag älskar bröd. Kan det inte komma en diet där man får äta hur mycket bröd man vill? Jag hade hängt på direkt!

Just i kväll bakar jag Mats baguetter. Degen har jäst i kylen sedan i morse så att jag har kunnat göra en massa annat. Nu är de i ugnen och om en stund kommer några vänner över på lite kvällsmat och en stunds gott samtal. Denna helgen har varit fylld av goda och stundtals djupa samtal. Det ger mig energ! Vad ger dig energi?

One thought on “Doften av nybakat bröd!

Kommentera

