Film

Efter mycket friskluft både igår och idag så tänker jag mig en filmkväll i soffan. Det är inte ofta som jag tittar på film, känner att det är alltför ofta som det inte ger mig något annat än avslappning (vilket inte är fy skam). Fast i kväll längtar jag efter att stoppa tjejerna i säng, landa i soffan och sätta på en film. Om jag inte hittar något som tilltalar mig så kommer jag välja någon av mina måbra-filmer. Har en lista på filmer som skänker mig glädje på olika sätt. Tex så skrattar jag alltid gott när jag ser Allt eller inget, Amelie från Montmartre för sin underfundighet, Nottinghill för sin härliga gängkänsla och Sex and the city kan alltid få mig att le åt att alla har vi problem, vissa har ilandsproblem! Så ha en skön kväll för det ska jag ha!

Kommentera

