storhelger

Jag som alltid älskat alla våra storhelger får nu bara ångest av dem. Försöker avdramatisera det men lyckas dåligt eftersom det är ett så stort samtalsämne bland alla andra. Jag har svårt att slippa undan känslan av misslyckande i samband med dessa helger. Nu stundar midsommar, den mest ultimata kärlekshelgen av alla. Det är en utmaning att behöva påminnas om att jag är själv, jag vill ju också vara en del i en tvåsamhet. Jag söker efter min så kallade andra halva i perioder, ibland mer aktivt. Jag drömmer om att få dela glädjen i dessa helger tillsammans med mina fina tjejer men också en härlig, speciell man!

Kommentera

