Sommartecken!

Idag släpptes listan på vilka som ska sommarprata i P1 i sommar. Det är ett sommartecken! Jag brukar inte hinna höra alla vid sändningstillfället, men det gör inget för det finns alltid tillfällen under resten av året att lyssna från podarkivet. Vet inte hur många avsnitt jag har lyssnat på under alla renoveringstimmar jag har lagt genom åren. Förra sommaren byggde jag om min ovanvåning och ägnade mycket tid till målning och åter målning. Jag grät till Kristian Gidlunds program, skrattade åt Gardell, fick tankeställare av Tareq Taylor och lärde känna för mig helt nya personligheter. Jag ser framemot nya bekantskaper i sommar, men önskar att jag hade en hängmatta att ligga i!

Kommentera

