Håkan Hellström konsert i bakgrunden genom fönstret, tre sovande tjejer, själv är jag utsträckt på madrassen lite sliten efter dagens traillopp men så nöjd!

Nostalgi. Har dessa dagarna tillbringat mycket tid med min 7 månaders systerdotter. Så mysigt och vilka tillbaka blickar till mina egna flickors bebistid. Kladdetstidsålder med lika mycket mat utanpå kroppen som inuti. Ett barn som kryper och reser sig mot allt och som man måste passa hela tiden. Jag har gjort det…och uppskattar ännu mer att mina tjejer är så självgående och kompetenta. 

Det är härligt att minnas men härligare att leva i nuet! Och som avslut, allt har sin tid!

Kommentera

