Inspiration

Igår mötte jag en person som visar att saker är möjligt, som tar tjänstledigt och far iväg på nya äventyr, under en längre period till ett främmande land. Jag lyssnade, önskade att jag var lika modig och någonstans inom mig så väcktes drömmen till liv igen, om att få göra något liknande. Jag har länge haft tankar om att jag skulle vilja vara mer flyttbar, speciellt under vinterhalvåret. Det finns några men, som jag inte har lösning på just nu, men jag kommer få svaren om jag bara ställer frågorna. Samtalet gav mig ny inspiration till att tänka större!

 

 

 

Kommentera

